Green online indicator has disappeared

Vous voulez parler du portail, c'est ici que cela se passe!

Modérateurs : minervois, diplojak, fredm, Piano, Crevette, lynkowsky, bloodyraoul

Green online indicator has disappeared

Message par jacquesrs » 17 Nov 2018 14:36

Why there's no green dot visible when a given player is on-line?
jacquesrs

Message(s) : 1

Re: Green online indicator has disappeared

Message par frederic.moulis » 17 Nov 2018 15:05

It's a premium feature. As a new member, you have benefited these features for 10 days. Now, we are 12 days after your registration, so you need to go premium to retrieve all the wonderful functionalities of a premium account :geek:
frederic.moulis
Premium
Premium

Message(s) : 3459

Message par Iori_Yagami » 27 Déc 2018 15:03

Those are NOT wonderful features. Those are BASIC features. Just because you extort money from people by making the non-paid site usage totally castrated crippleware as frustrating and annoying as possible, those basic features are not premium by any means. It's like coming to a cafe and not having a fricken chair to sit in - 'hurr durr chairs are premium feature'... :metal:
Iori_Yagami

Message(s) : 5

Message par frederic.moulis » 27 Déc 2018 15:14

Iori_Yagami a écrit :Those are NOT wonderful features. Those are BASIC features. Just because you extort money from people by making the non-paid site usage totally castrated crippleware as frustrating and annoying as possible, those basic features are not premium by any means. It's like coming to a cafe and not having a fricken chair to sit in - 'hurr durr chairs are premium feature'... :metal:

Hmm.
LOL
Please, have a sit
frederic.moulis
Premium
Premium

Message(s) : 3459

Message par jouons » 27 Déc 2018 17:36

Iori_Yagami a écrit :Those are NOT wonderful features. Those are BASIC features. Just because you extort money from people by making the non-paid site usage totally castrated crippleware as frustrating and annoying as possible, those basic features are not premium by any means. It's like coming to a cafe and not having a fricken chair to sit in - 'hurr durr chairs are premium feature'... :metal:

Exactly that, except here the coffee is free.

Hosting and developing a website costs money, so support is welcome.
jouons

Message(s) : 412

Message par Ambroisie » 27 Déc 2018 18:56

D'après Google : Ce sont des fonctionnalités de base. Tout simplement parce que vous extorquez de l'argent en rendant l'utilisation du site non payante totalement castrée comme une source de frustration et d'énervement aussi frustrante et agaçante que possible, ces fonctionnalités de base ne sont absolument pas à la hauteur. C'est comme si on venait au café sans s'asseoir dans une chaise décoiffante - «les fauteuils hurr durr sont une fonctionnalité de premier choix».

J'adorerais m'asseoir sur une chaise décoiffante au café, si c'était un superbe serveur qui assure ce service époustouflant !! J'éprouve une grande compassion mêlée d'admiration pour Iori Yagami qui supporte cette castration depuis plus de quatre ans !! Bravo ! :metal: :lol:
Ambroisie

Message(s) : 2068

Message par peyo_fr » 28 Déc 2018 9:38

Hey there, it seems we found a dude knowing a Starbuck where he gets his arabica for FREE, (including weird seatings but that's not the issue) ! :shots: :bieremetal:

The guy talks about extorsion for I don't know which reason, but I think we should extort him the location of this
irenic non-profit establishment !!! :boulet: :geek: :lol!:
peyo_fr
Premium
Premium

Message(s) : 2070

Message par Ambroisie » 28 Déc 2018 10:24

Alors là, ça se corse !

D'après Google : Salut, il semblerait que nous ayons trouvé un type connaissant un Starbuck où il obtiendrait son arabica GRATUITEMENT (y compris les sièges étranges, mais ce n’est pas le problème)! : coups de feu:: bieremetal:

Le mec parle d’extorsion car je ne sais pas pour quelle raison, mais je pense que nous devrions lui extorquer le lieu de cette
établissement irénique à but non lucratif !!! : boulet:: geek:: lol !:S

D'après moi : Salut, il semblerait que nous ayons trouvé un type connaissant un Starbucks (chaîne de cafés américaine) où il obtiendrait son arabica GRATUITEMENT (y compris les sièges étranges, mais ce n’est pas le problème)! : coups de feu:: bieremetal:

Le mec parle d’extorsion -car je ne sais pas pour quelle raison- (Pour je ne sais quelle raison) mais je pense que nous devrions lui extorquer -le lieu de cette
établissement- ( Le montant de la location de cet établissement) -irénique- ( Qui veut éviter les excès d'une attitude purement polémique) à but non lucratif !!! : boulet:: geek:: lol !:

Anglais + peyo = Allo, maman, bobo !! :lol:
Ambroisie

Message(s) : 2068

Retour vers Discussions